3. ledna 2007

Prsten na drátku

Výrobu prstýnků v kombinaci Fimo plus nějaký pevný podklad jsem dávno vzdala. Neúspěšné pokusy vypadaly nějak takto: Fimo jsem přilepila, Fimo se časem odlepilo, koupila jsem jiné lepidlo, Fimo jsem nalepila, Fimo upadlo a ztratila jsem ho. Další lepidlo, další kousek Fima, znovu nalepit a... Možná znáte.
Ale teď je všechno jinak! Na netu jsem objevila a už i vyzkoušela bezvadný, rychlý postup - jak na to. Není potřeba žádné lepidlo, žádný polotovar na výrobu prstýnku ale jenom kousek pevnějšího silnějšího drátu a kousek drátku tenkého.
Myslím, že z obrázek nepotřebuje komentář, jen dodám, že na obtočení jsem použila držadlo od paličky na maso a konečnou velikost jsem si upravila přímo na prstu. Není to dobré?

2 komentáře:

TH řekl(a)...

Jednoduché, vtipné, geniální! Musím někdy vyzkoučet :-)!!!

vrba řekl(a)...

Ty mě vždycky potěšíš! Díky.