5. prosince 2008

Mikuláš

ztratil plášť, Mikuláška sukni,
nejedli, nespali, byli oba smutní :-(.
Nic moc, viďte, ale mám ruku v sádře a psaní
jednou rukou není to pravé ořechové. Mikuláš už je v básničce, ale ještě chybí čert a anděl.

Zdroj: Flikr, autorka CraftyGoat.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mikuláš neztratil jen plášť, ale asi se ztratil celý... ale anděl s čertem ho směle zastoupí.
Co dělala Vrbiččina ruka, že musí v sádře dlít? :-( To nemůže fimovat! Taková škoda.

Zdravím,
Hanka

vrba řekl(a)...

VRBA NEUMÍ CHODI ZE SCHODŮ A NAVÍC SI PŘI TOM LÁME RUCE ;-). Opps, Caps Lock.
Mám tedy vypsat na 17/1 ten kurzík?

Anonymní řekl(a)...

Jsem za a doufám, že nás bude víc :-) No ale co ta ruka? Bude moct tvořit?

Anonymní řekl(a)...

A Alfovic bude plakat! :-(

Anonymní řekl(a)...

Já doufám, že bude v pořádku už mnohem dřív.
Mám zajištěný ideální prostor s denním světlem. A už přesně vím, co budeme tvořit. V bzké době na blog pozvání a upoutávku s fotkami.