11. listopadu 2006

Millefiori

srdíčka millefiori
Pokud se dnešní večer nechystáte strávit ve víru velkoměsta, města nebo vesnice, ale v klidu domova a navíc máte chuť si něco pěkného vytvořit, pak jste na správném místě. Snad alespoň pár z Vás pilovalo (a vypilovalo) tvar srdíčka a teď přemýšlí, jak se vzniklým polotovarem naložit. Možností je spousta a já Vám dnes nabídnu jednu z nejoblíbenějších, kterou je dekorace pomocí techniky millefiori. Pokročilejší prominou a naopak ti, kteří vůbec netuší, o čem to tu vlastně mluvím, se mohou podívat zde na video z pořadu Rady ptáka Loskutáka, kde jsem se pokoušela objastnit techniku millefiori širší veřejnosti ;-).

Poznáváte ho? :-°(

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Koukala jsem na video, já to totiž tenkrát prošvihla, tak jsem ráda, že tu máš odkaz.