8. listopadu 2006

Modelování

řezník
Nikdy jsem nebyla zastáncem modelování panáčků, sněhuláčků, zvířátek , či jiné havěti z Fima. Dokonce jsem s oblibou říkala, že na modelování je Fima škoda. Dnes ale vidím, jak hluboce jsem se mýlila. Klasické modelování z polymerové hmoty má vedle ostatních technik zcela rovnocenné postavení a ačkoliv některé výtvory působí přinejmenším podivně, celkově jim nelze upřít velkou pracnost, pečlivost a smysl pro detail.
Pokud se k takové kombinaci přidá vtip a nadhled, jako v případě figurek Brazilky Marcie Rocha, nezbývá, než zatleskat.

Víte, že je fyzicky nemožné, olíznout si vlastní loket?

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nejsem si jista jestli výraz "figurka Brazilky Marcie Rocha" je úplně v pořádku. Jak se ta nebohá dáma jmenuje v 1. pádě? Marcia Rocha? Zdraví jistá filoložka.

vrba řekl(a)...

Správně, Marcia. Původní varianta byla figurka Marcii Rocha, ale to se mi zdálo ještě blbější. Nejsem bohužel zběhlá ve skloňování portugalských křestních jmen :-(.

Anonymní řekl(a)...

Taky by se z toho dalo vybruslit: "figurka Brazilky jménem Marcia Rocha". Ale zní to taky dost hrozně. Profesorka v.v.

vrba řekl(a)...

Díky za tip. Příště se polepším ;-).

Anonymní řekl(a)...

Figurky paní Rocha-ové jsou moc milé a legrační.Nejlépe se mi líbí socha Svobody (ještě paní R.nikdo nevyhrožoval atentátem za znevažování státních symbolů?) a ti tři jogíni. Musí se to prohlížet pomalu a po dávkách, aby si to člověk užil. Dík! M.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Vrbo, dík za rozptýlení - všichni v obýváku jsme si zkusili oblíznout loket. Skutečně je to fyzicky nemožné ;o). Zdraví veselá_hruška PS.: superblog